ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ‘ΑΡΧΕΤΥΠΑ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ’

ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ
‘ΑΡΧΕΤΥΠΑ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ’

Πιστοποίηση: DGfS (2015)


Σε Ποιους Απευθύνεται

Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ‘ΑΡΧΕΤΥΠΑ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ’  απευθύνεται σε επαγγελματίες και φοιτητές του ιατρικού, ψυχοκοινωνικού, φιλοσοφικού και εκπαιδευτικού χώρου, σε συστημικούς αναπαραστάτες παγκοσμίως που ενδιαφέρονται για περαιτέρω εξειδίκευση (Αναπαραστάσεις Αρχετύπων®, Μυθολογικές Αναπαραστάσεις®, συστημική επανάγνωση Αρχετύπων) καθώς και σε ανθρώπους της τέχνης και του πολιτισμού, αλλά και σε όλους όσους  ενδιαφέρονται για την γραμμή συνέχειας με την Αρχαία Ελλάδα.


Περιεχόμενο

Τα Αρχέτυπα (κατά Κ. Jung), ως πρότυπα που καθορίζουν ως νομοτέλεια το γίγνεσθαι, διαπερνούν τους αιώνες μέσα στην συλλογική μνήμη και ενεργοποιούν την εκδήλωση αντίστοιχων με τις δικές τους στάσεων, συμπεριφορών και αίσθησης του κόσμου. Ακολουθώντας την διεθνή τάση αναζήτησης ‘Αλλαγής Παραδείγματος’,   εφαρμόσαμε  την Συστημική Αναπαράσταση σε πρωτογενή συστήματα για την ανίχνευση και αποκωδικοποίηση αρχέγονων αποτυπωμάτων μέσα μας. Η πρωτότυπη αυτή αναπαραγωγή των αρχετυπικών συμβολικών εικόνων και πεδίων, φαίνεται να διαπερνά τους αιώνες και να μας συνδέει με τις απώτατες ρίζες μας που αναδύονται ως ζώντα και ενεργά, άρα και επιδεκτικά μεταβολών, στοιχεία μέσα μας. Η εκπορευόμενη πληροφορία έχει την αποκαλυπτική ποιότητα της κοσμικής γνώσης, που ενυπάρχει άδηλα εντός μας και μας συνδέει με Όλους και με Όλα. Αυτή η γνώση ξεπερνά τα όρια της ψυχοθεραπείας και οδηγεί στην πραγμάτωση της αντίληψης του Παρμενίδη : ‘Η Φιλοσοφία είναι Θεραπεία’.

Ονομάσαμε αυτή την προσέγγιση ‘Το Ελληνικό Παράδειγμα’.

Θησαυρίζοντας την σοφία που μας κληροδοτήθηκε, με την ελληνική παράδοση να έχει αναδείξει και υμνήσει τα Αρχέτυπα μέσα από μια πλούσια μυθολογία, μια διαχρονική επική και ελληνική ποίηση, παραμύθια και, κυρίως, μέσα από το δράμα,  επικεντρωνόμαστε στην ύπαρξη των Αρχετύπων, ως ‘πρότυπες’ προγονικές μορφές, ως ενεργές διαχρονικές καταγραφές του συλλογικού ασυνείδητου, που τώρα εκφράζεται από το αφανές στο εμφανές πεδίο. Είναι προφανές ότι έχουμε έρθει σε επαφή με μια βαθιά πηγή υπαρξιακής πληροφορίας, που μας εκπλήσσει και ταυτόχρονα μας ειρηνεύει οδηγώντας μας σε μια γαλήνια ταπεινότητα. Ερχόμαστε σε βιωματική επαφή και γνωριμία με Αρχέτυπα, σαν βαθιά ‘παραδείγματα’, σαν φιλοσοφική και θεραπευτική αντίληψη ύπαρξης και δράσης. Έτσι, διαφωτίζεται η αντίληψη για τον Εαυτό και τον Κόσμο, εμπεδώνεται μια ισχυρή ταυτότητα και κατακτάται μια βαθύτερη κατανόηση της εκδηλούμενης συμπεριφοράς και των ανθρώπινων σχέσεων. Προσεγγίζεται, μάλιστα, μια προσωπική αλλά και συλλογική αυτογνωσία άμεσα εφαρμόσιμη στην ζωή και το επάγγελμα.


Διάρκεια

Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης ‘ΑΡΧΕΤΥΠΑ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ’   έχει διάρκεια ένα (1) έτος  και εκτείνεται σε τέσσερα (4) εντατικά Εκπαιδευτικά 8ήμερα. Σύμφωνα με τις προδιαγραφές  της ‘Διεθνούς Ομοσπονδίας Συστημικής Αναπαράστασης’ DGfS (2015), περιλαμβάνει  256  εκπαιδευτικές ώρες.

 

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Για την ένταξη στο πρόγραμμα Εκπαίδευσης ‘ΑΡΧΕΤΥΠΑ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ’ προαπαιτείται βιωματική γνωριμία με τις πτυχές εσωτερικής πληροφορίας που επηρεάζουν την εκδηλούμενη συμπεριφορά κ τις ανθρώπινες σχέσεις. Αυτή επιτυγχάνεται με την επιλογή δύο Βιωματικών Δράσεων Αρχετύπων.


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 2018-19


1ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ  1-8/09/2018 (Τοποθεσία: ΕΠΙΔΑΥΡΟΣ)

‘ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΧΕΙΡΩΝΑΣ: Ο ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ ΜΕΣΑ ΜΑΣ’


2ο  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ - ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ  5-12/01/2019 (Τοποθεσία: ΔΕΛΦΟΙ)

‘Ο ΤΡΩΣΑΣ & ΙΑΣΕΤΑΙ’… & ΙΑΘΗΣΕΤΑΙ’


3ο  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  - ΜΑΙΟΣ 4-11/05/2019 (Τοποθεσία: ΔΗΛΟΣ)

‘ΙΑΝΟΣ: Η ΔΙΠΛΗ ΜΑΣ ΦΥΣΗ’


4ο  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ  - ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 7-14/09/2019 (Τοποθεσία: ΚΩΣ)
 
‘ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΔΥΪΣΜΟΥ & ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ’

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ελληνικό Ινστιτούτο Συστημικής Αναπαράστασης (Ε.Ι.Σ.Α.) Bert Hellinger

 

ΤΙ ΕΙΠΑΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Top
We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…